FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Czy są wolne miejsca na przejazd z … do … w dniu …?

Wszelkich informacji na temat dostępności miejsc uzyskają Państwo, dzwoniąc pod numer +48 665 275 755. Można również skorzystać z drogi mailowej i napisać do nas wiadomość na adres biuro@nestortrans.pl

Czy są przesiadki?

Tak, jest u nas jedna przesiadka, jednak staramy się ograniczyć je do minimum. Jeśli jest to tylko możliwe, zapewniamy transport, który nie wymaga przesiadania się do innego środka transportu.

Czy jeździmy z adresu pod adres?

Tak, jeździmy pod wskazane przez Państwa adresy zarówno w Polsce, jak i w Niemczech, Belgii czy Holandii.

Czy w busach jest wi-fi?

Tak. Posiadamy nowoczesne busy, które w swoim wyposażeniu mają zamontowane WiFi, dzięki czemu można z niego korzystać w trakcie podróży.

Gdzie się zgłosić w przypadku pozostawionego bagażu w busie?

W przypadku takich sytuacji zachęcamy do kontaktowania się z naszym biurem obsługi klienta pod numerem telefonu +48 665 275 755. Udzielimy wszelkich możliwych informacji, które pomogą zlokalizować bagaż i go odebrać we wskazanym punkcie.

Czy w pojazdach są gniazdka elektryczne?

Tak, w samochodach znajdują się specjalne gniazda z portem USB, pozwalające na naładowanie urządzeń mobilnych. Są one dostępne dla wszystkich pasażerów.

Czy mamy wolne miejsca do … na dziś?

O dostępności miejsc na dany termin uzyskają Państwo informacje pod numerem telefonu +48 665 275 755.

Ile osób jedzie busem na trasie z … do …?

Wszystkie samochody naszej firmy mogą pomieścić maksymalnie dziewięć osób. Informacje o dostępności miejsc na dany przejazd można uzyskać pod wyżej wymienionym numerem telefonu.

Ile miejsc siedzących znajduje się w busie/autokarze?

Samochody posiadają miejsca dla dziewięciu osób, by zapewnić jak największy komfort każdemu pasażerowi.

Ile bagażu można z sobą zabrać?

W cenie biletu można ze sobą zabrać dwa większe bagaże (torby/walizki) oraz bagaż podręczny, który nie będzie przeszkadzał innym uczestnikom podróży.

Czy na pokładzie przewozicie psy?

Niestety, w naszych busach nie wolno przewozić żadnych zwierząt.