Regulamin

Właścicielem strony https://nestortrans.pl/ jest:
Marcin Florek NESTOR-TRANS
NIP: 921-16-72-735; REGON: 365512680.

Adres:
Poturzyn 103/12
22-652 Telatyn

Telefon: +48 665 275 755

Email: biuro@nestortrans.pl

 

Postanowienia ogólne

1. Wyjazdy międzynarodowe na trasie Polska – Niemcy, Polska – Holandia, Polska – Belgia oraz Niemcy – Polska, Holandia – Polska i Belgia – Polska odbywają się codziennie w ustalonych godzinach.

2. Rezerwacja miejsc w busie odbywa się zarówno telefonicznie pod numerem telefonu +48 665 275 755, jak i mailowo rezerwacje@nestortrans.pl. Można również skorzystać z formularza kontaktowego, znajdującego się na stronie internetowej.

3. Nestor Trans zastrzega sobie prawo do odmowy złożenia rezerwacji, jeśli nie ma już wolnego miejsca w busie.

4. Przewoźnik dołoży starań, aby przejazdy były terminowe, jednak w przypadku, kiedy zdarzy się awaria, postój na granicy czy też zdarzenie drogowe nie może zagwarantować dojechania w określonej porze.

Prawa oraz obowiązki pasażera

5. Każdy pasażer po zajęciu miejsca ma obowiązek zapiąć pasy bezpieczeństwa.

6. W samochodach zabronione jest spożywanie alkoholu, palenie papierosów oraz stosowanie innych używek.

7. Kierowca może żądać opuszczenia busa w przypadku, kiedy pasażer jest w stanie nietrzeźwym, nie przestrzega warunków regulaminu czy też jego zachowanie jest uciążliwe dla reszty uczestników.

8. Przewożenie dzieci musi odbywać się tylko i wyłącznie w foteliku, który pozostaje w gestii pasażera. Nie ma możliwości trzymania oraz przewożenia dzieci na kolanach.

Przewożenie bagaży

9. Każdy pasażer ma prawo do zabrania bagażu podręcznego w postaci torby, plecaka czy reklamówki. Nie mogą one przeszkadzać pozostałym osobom w kabinie.

10. Klient może zabrać dwie sztuki bagażu, których waga musi być nie większa niż 30 kg.

11. Niedozwolone jest przewożenie rzeczy, których transport jest zabroniony przez prawo.

12. Nestor Trans nie przewozi zwierząt.

Cennik

13. Cena na przejazdy z Polski do Belgii, Holandii oraz Niemiec wynosi 420 zł. W przypadku przewozu do Polski koszt biletu to 100 euro.

Reklamacje i skargi

14. W przypadku pojawienia się problemów skargi i reklamacje należy kierować w formie pisemnej na adres mailowy biuro@nestortrans.pl. Wszelkie zastrzeżenia rozpatrzymy w terminie do 14 dni od momentu otrzymania korespondencji.